مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-10ورزشي

افزایش سرانه ورزشی آستارا در دستور کار است/ فعالیت 57 باشگاه ورزشی خصوصی


رییس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: با توجه به پیشینه غنی آستارا، افزایش سرانه ورزشی شهرستان مرزی آستارا در دستور کار است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: با توجه به پیشینه غنی آستارا، افزایش سرانه ورزشی شهرستان مرزی آستارا در دستور کار است.

وحید خاصی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بهره برداری چندین پروژه ورزشی این شهرستان در آینده نزدیک، اظهار کرد: سرانه فضاهای ورزشی آستارا برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران آستارایی ظرفیت های بسیار بالایی در رشته های مختلف ورزشی و قابلیت مدال آوری خوبی در عرصه های استانی، ملی و جهانی دارند، افزود: در حال حاضر یک سالن ورزشی مربوط به هلال احمر، چهار سالن اختصاصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چهار سالن آموزش و پرورش و یک سالن شهرداری در شهر آستارا فعال هستند و آستارا از نظر زیرساخت های ورزشی در بین 17 شهرستان استان گیلان در جایگاه هشتم قرار دارد و انتظار می رود اداره تعاون و شهرداری های آستارا و لوندویل در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر برنامه ریزی کنند تا شرایط منطقه از نظر سرانه فضاهای ورزشی بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه 11 سالن ورزشی، هفت زمین خاکی، یک ورزشگاه قدیمی فوتبال، هفت خانه ورزش روستایی، 57 باشگاه ورزشی خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه ورزشی آستارا در دستور کار است/ فعالیت 57 باشگاه ورزشی خصوصی

افزایش سرانه ورزشی آستارا در دستور کار است/ فعالیت 57 باشگاه ورزشی خصوصی