مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-10حوادث

آتش سوزی و انفجار در شهرک فجر شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آتش پاد محمد هادی قانع در اعلام جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت 20 و 16 دقیقه دیشب 18 آذرماه، وقوع انفجار و آتش سوزی در خانه باغی واقع در شهرک فجر جاده ماسه شویی به مرکز فرماندهی 125 اعلام و آتش نشانان از ایستگاه 8 به محل اعزام شدند.

  وی گفت: براساس بررسی کارشناسی، نشت گاز شدید از کپسول ال پی جی منجر به وقوع انفجار مهیب و آتش سوزی در یک ویلای 250 متری شده بود.

  قانع با اشاره به مصدومیت شدید 7 نفر در این محل، ادامه داد: این حادثه علاوه بر آتش سوزی و تخریب ساختمان 7 مصدوم داشت که در لحظات اولیه حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

  رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حساسیت این عملیات به دلیل وجود مخزن سه هزار لیتری گاز مایع در فضای باغ و وجود سه کپسول ال پی جی 50 کیلویی در دل شعله های آتش تصریح کرد: با توجه به احتمال بروز انفجار شدید و گسترش حادثه، آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و ضمن خارج کردن مخازن و خنک سازی، شعله های آتش را که با سرعت در حال سرایت به اطراف بود، مهار کردند.

  وی افزود: با مدیریت و سرعت عمل تیم های اطفایی، هم اکنون خطر رفع و شعله های سرکش آتش به طور کامل مهار شده است و تیم های عملیاتی در حال لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی و انفجار در شهرک فجر شیراز

آتش سوزی و انفجار در شهرک فجر شیراز