مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-10سياسي

دشمن بداند لباس روحانیت کفن ماست


عده ای خیال کرده اند با بی حرمتی به چادر بانوان و عمامه روحانیون می توانند دل متدینین را بلرزانند، دشمنان بدانند لباس روحانیت کفن ماست و برای مکتب حاضریم جانمان را تقدیم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، در آیین چهلمین روز شهادت شهید آرمان علی وِردی، با حضور مسئولان کشوری و لشکری در مسجد ارگ، با تأکید بر جریان داشتن یک جنگ تمام عیارِ ترکیبی علیه ملت ایران، گفت: دشمنان خواستند مردم را در برابر مردم قرار دهند و با همه فشارهای خارجی کوشیدند یک جنگ شهری تمام عیار درست کنند و این مردم بودند که صبوری کردند و متدینین و بسیجیان در این میان خون شهید دادند تا خون ملت بیش از این روی زمین ریخته نشود.

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی به فشارهای مختلف و تلاش برای القای اعتصابات اجباری اشاره و تأکید کرد: تمام تلاش شان را کردند که بتوانند از دل این کارها در دل مردم شک و تردید ایجاد کنند، اوباش را به میدان آوردند و جوان رعنای ما را به شهادت رساندند؛ غافل از اینکه این شهادت آرمان این مردم است و به قولِ حاج قاسمِ شهید، این ملت، ملت امام حسین است .

  قمی عمل و بروز انقلابی را لازمه فعالیت های مسوولین برشمرد و و گفت: در این باره دوست داشتیم سران قوا، مراجع عظام و علمای اعلام سخن بگویند، اما اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بداند لباس روحانیت کفن ماست

دشمن بداند لباس روحانیت کفن ماست