مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-10سياسي

اولویت بندی بین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال 1402


رییس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: دولت ابتدا لایحه بودجه و پس از آن برنامه هفتم توسعه را ارائه می کند که این هم منطقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رییس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در برنامه بهارستان رادیو اقتصاد علت اختلاف دیدگاه درباره اولویت بندی زمانی برای بررسی برنامه هفتم و بودجه سال 1402 را تشریح کرد.

مجری: آقای دکتر ماجرای بحث اولویت بررسی برنامه هفتم و لایحه بودجه سنواتی سال 1402 هست بفرمایید این اتفاق از کجا شروع شد و علت این اختلاف دیدگاه درباره اولویت بندی زمانی برای بررسی برنامه هفتم و بودجه سال 1402 از نظر تقدم و تأخر کدام ارجحیت دارد؟ دکتر علیرضا شهبازی رییس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه: همان طور که اشاره کردید دو تا برنامه مهم در دستور کار مردم و مجلس است نظرات متفاوتی بود که آیا در واقع ما ابتدا بودجه 1402 را بررسی کنیم و تصویب کنیم و یا این که برنامه هفتم را که حالا نظرات مختلفی بود در آخرین جلسه که روز یکشنبه بین مجلس و دولت تشکیل شده بود پیرو جلساتی که بین دو قوه برگزار می شود آنجا دولت اعلام کرد که ما لایحه بودجه را می دهیم و بعد برنامه هفتم توسعه را که این هم منطقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی بین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال 1402

اولویت بندی بین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال 1402