مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-10فرهنگي

می خواهم رمانم، رمانی شرقی شود


جمال الدین اکرمی از پایان نوشتن رمانش با عنوان «اژدهای قلعه ابریشم» خبر می دهد و می گوید: وسواس دارم و می خواهم روی آن بهتر کار کنم، تا رمانم بومی تر و به یک رمان شرقی تبدیل شود.

- جمال الدین اکرمی از پایان نوشتن رمانش با عنوان اژدهای قلعه ابریشم خبر می دهد و می گوید: وسواس دارم و می خواهم روی آن بهتر کار کنم، تا رمانم بومی تر و به یک رمان شرقی تبدیل شود.

این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان درباره کتاب های جدید خود به ایسنا گفت: در حال نوشتن آخرین رمانم اژدهای قلعه ابریشم هستم؛ این کتاب ماجرای خواهر و برادری است که در بمباران زمان جنگ در زیرزمینی که پدرشان آن ها را آن جا زندانی کرده، زیر آوار مانده اند.

این خواهر و برادر در حال خواندن کتابی بودند و بعد از مرگ شان وارد دنیای جدیدی شده و به جای قهرمان های کتاب، داستان را دنبال می کنند.

او با بیان این که موضوع کتاب مبارزه است و برای نوشتن آن از استعاره ها و افسانه های بومی کمک گرفته، افزود: در گذشته کرمان مرکز پرورش کرم ابریشم بوده و در اساطیر باستان ما پادشاهی بوده که هفت پسر داشته؛ پادشاه کرم ابریشمی تربیت می کند و آنقدر به کرم غذا می دهد که به اژدها تبدیل می شود.

این پادشاه قصد دارد با این اژدها، اردشیر ساسانی را از پای دربیاورد اما اردشیر ساسانی اژدها را از ا پای درآورده و آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم رمانم، رمانی شرقی شود

می خواهم رمانم، رمانی شرقی شود