مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-10سياسي

یاریگران زندگی در یزد طلوع کرد


یاریگران زندگی در مسیر حمایت از معتادان و تسهیل شرایط زندگی این افراد، در یزد شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، بیش از 100 نفر از خیرین، نیکوکاران، تولیدکنندگان، کارآفرینان و سمن های فعال در حوزه مبارزه با موادمخدر در  یزد دور هم جمع شدند تا در یک هماورد بزرگ نیکوکاری، همه وجهه همت و تلاش شان را برای بهبود اوضاع معیشت و اشتغال، توانمندسازی و صیانت اجتماعی از افراد مبتلا به مصرف مواد مخدر و خانواده آن ها به کار بندند و برای جامعه پذیری افراد بهبودیافته، فعالیت اقدام کنند.

  در ابتدای این همایش محمدحسین امامی میبدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: امروز با حضور شما هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان یزد انتخاب و معرفی می شوند.

  وی افزود: این مراسم که خوشبختانه با استقبال چشم گیر شما عزیزان، نیکوکاران و خیراندیشان و سمن های فعال در حوزه مبارزه با موادمخدر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان برگزار شده است شروعی برای کار بزرگ و خدمتی به شهروندان خواهد بود.

  یاریگران، دست در دست هم دهیم به مهر دبیرکل مجمع خیرین یاریگران کشور با اشاره به اینکه مجمع خیرین یاریگران، یک تشکل خیری و مردم نهاد با کارکرد منحصر به فرد است از تشکیل پنجمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگران زندگی در یزد طلوع کرد

یاریگران زندگی در یزد طلوع کرد