مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-10حوادث

دستگیری 21 متخلف شکار و صید در جغتای


رییس حفاظت محیط زیست جغتای از دستگیری 21 متخلف شکار و صید از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

- عباسعلی خسروی در گفت وگو با ایسنا افزود: از ابتدای امسال در راستای برخورد با متخلفان شکار و صید تعداد 11 قبضه انواع سلاح شکاری گلوله و ساچمه زن کشف و 21 متخلف شکار و صید دستگیر شدند که برای این افراد 17 فقره پرونده تخلفات محیط زیستی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تمام این متخلفان به مرجع قضایی شهرستان معرفی شدند، خاطرنشان کرد: هرده خواجه با 20 هزار هکتار وسعت از اراضی شمال شهرستان جغتای محسوب می شود.

در این منطقه که دارای ظرفیت های قوی جانوری است، گونه های منحصر به فردی مانند آهو و هوبره و جانوران دیگری مانند کفتار، گرگ، روباه، گربه وحشی، کاراکال، کوکر شکم سیاه، خرگوش و.

زیست می کند.

رییس حفاظت محیط زیست جغتای در ادامه از دستگیری عاملان اتلاف یک راس آهوی وحشی طی یک عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور شکارچیان حرفه ای در منطقه ی هرده خواجه به قصد شکار غیرمجاز، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بلافاصله ساعت سه بامداد عازم محل شدند.

وی با اشاره به اینکه برای دستگیری و جلوگیری از فرار متخلفان هماهنگی های لازم با یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی به عمل آمد، خاطرنشان کرد: در این عملیات تعقیب و گریز که بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 21 متخلف شکار و صید در جغتای

دستگیری 21 متخلف شکار و صید در جغتای