مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-10سياسي

سفر 2 روزه اعضای کمیسیون کشاورزی به ایلام آغاز شد


سفر 2 روزه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با هدف شناخت ظرفیت های کشاورزی استان و باتوجه به تدوین برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال 1402 برای بهبود شرایط کشاورزی استان آغاز شد.

- محمدجواد عسگری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در بدو سفر به ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: امروز اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با هدف بازدید میدانی ، جمع بندی نقاط قوت ، ضعف و ظرفیت های کشاورزی به استان سفر کرده اند.

وی با بیان اینکه جمع بندی این نظارت ها و بازدیدهای میدانی در کمیسیون بررسی و برای تزریق اعتبارات و برنامه ریزی ها جمع بندی نهایی می شود، تصریح کرد: باید فضایی در جامعه ایجاد شود که مردم خدمات رسانی مسوولان را به عینی و در سر سفره خود لمس و حس کنند.

بهزاد علیزاده ، نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس نیز اظهار کرد: سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با هدف شناخت ظرفیت های کشاورزی استان و باتوجه به تدوین برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال 1402 برای بهبود شرایط کشاورزی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کشاورزان استان ایلام در زیربخش های مختلف باتوجه به خشکسالی های شدید سال های اخیر و حذف ارز یارانه ای و در نتیجه قیمت فز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 2 روزه اعضای کمیسیون کشاورزی به ایلام آغاز شد

سفر 2 روزه اعضای کمیسیون کشاورزی به ایلام آغاز شد