مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-10سياسي

شهر جدید حورا نیاز به بازنگری دارد


عضو سابق شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه مصوبه شهر حورا مربوط به سال 87 بوده است، گفت: برای فعالسازی یک طرح که یک دهه از تصویب آن گذشته لازم است، - بازنگری شود.

نرگس نورالله زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شورای عالی معماری و شهرسازی قصد داشت دو شهر با الگوی ایرانی- اسلامی در کشور ایجاد کند که همدان یکی از این شهرها بود، اظهار کرد: براساس ویژگی های شهر همدان که جزء معدود شهرهایی است که قدمت شهری پیوسته دارد و به طور پیوسته زندگی شهری در آن جریان داشته است، برای اجرای این الگو انتخاب و پذیرفته شد.

وی درباره مکان یابی شهر حورا خاطرنشان کرد: یکی از دلایل انتخاب مکان ایجاد شهر حورا بحث مالکیت اراضی بوده به طوریکه بیش از 90 درصد اراضی انتخاب شده برای شهر حورا اراضی دولتی بوده و مشکلات تملکی نداشته است.

عضو سابق شورای شهر همدان با بیان اینکه در همان زمان بر روی مکان یابی شهر حورا بحث هایی وجود داشت، تصریح کرد: آخرین نتیجه ای که در سال های گذشته مطرح شد، این بود که اجرای شهر حورا متوقف و مشاور مکلف شد نقش دیگری برای این منطقه ارائه دهد.

شاید حورا کشش باغ سازی داشته باشد نورالله زاده با اشاره به اینکه در شهر همدان فضاهای تفریحی و تفرجی کمی وجود دارد، اظهار کرد: شاید فضایی مانند شهر حورا این امکان را بدهد فضاهای تفرجی ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید حورا نیاز به بازنگری دارد

شهر جدید حورا نیاز به بازنگری دارد