مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-10اقتصادي

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی در کرمان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: بیش از 32 هزار میلیارد تومان امسال برای طرح های اقتصاد مقاومتی دیده شده که این پروژه ها 13 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان امروز در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1401 در ارائه گزارش وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: 396 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان دنبال می شود و هدفگذاری پیشرفت فیزیکی برای آنها تا پایان سال جاری 81 درصد برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال و شروع تدوین پروژه ها متوسط پیشرفت فیزیکی 26 درصد بوده است، ادامه داد: هدف گذاری پیشرفت فیزیکی پیش بینی شده تا پایان آبان ماه سال جاری 59 درصد بوده که 57 درصد تحقق پیدا کرده و عملکرد قابل قبولی است.

  رودری با برشمردن اهمیت پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: 44.

5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این پروژه ها انجام شده بود و طبق هدفگذاری صورت گرفته بیش از 32 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای امسال پروژه ها دیده شده که 16 هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: این پروژه های اقتصاد مقاومتی 13 هزار و 400 فرصت شغلی در استان ایجاد می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی در کرمان

ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی در کرمان