مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-10اقتصادي

اردوهای راهیان پیشرفت در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به منظور آشنایی دانش آموزان استان با دستاوردهای حوزه صنعت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به منظور آشنایی دانش آموزان استان با دستاوردهای حوزه صنعت خبر داد.

محسن دارابی، امروز(19 آذر) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چهار دستگاه میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافری شهرداری به منظور آشنایی دانش آموزان با پیشرفت های صنعتی و نیز جاذبه های گردشگری استان، با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته تحولات بزرگی در حوزه صنعت کرمانشاه بوجود آمده، اظهار کرد: نسل جدید و دانش آموزانی که اکنون در مدارس مشغول به تحصیل هستند، باید با این دستاوردها آشنا شوند و این مسائل برای آنها تببین شود.

وی افزود: متاسفانه تاکنون آنگونه که باید و شاید مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در این رابطه اطلاع رسانی نداشته و نتوانسته ایم بدرستی تبیین کنیم که طی 40 سال گذشته از چه شرایطی به چه جایگاهی رسیده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی در کرمانشاه تنها کارخانه قند بیستون، سیمان غرب و یک شهرک صنعتی داشتیم، اما امروز حدود 900 واحد صنعتی، 230


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان پیشرفت در کرمانشاه برگزار می شود

اردوهای راهیان پیشرفت در کرمانشاه برگزار می شود