مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-10اقتصادي

مردم نگران گرانی قیمت مرغ در روزهای پایان سال نباشند


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به عرضه گوشت مرغ به قیمت کمتر از مصوب کشوری در فروشگاه های استان، گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، - مشکلی در مورد توزیع و عرضه مرغ در استان طی روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

نعمت الله جعفری امروز شنبه در بازرسی میدانی از فروشگاه های عرضه مرغ در شهر یزد، گفت: قیمت مصوب کشوری مرغ 63 هزار و 100 تومان است اما با توجه به افزایش تولید قیمت مرغ در بازار استان 56 هزار و 100 تومن است که اکثر فروشگاه ها مرغ را از نرخ مصوب هم پایین تر عرضه می کنند.

به گفته وی، در حال حاضر امکان عرضه 1200 تن گوشت مرغ به بازار یزد وجود دارد و هیچگونه نگرانی از تامین مرغ در استان وجود ندارد.

وی دلیل نوسان قیمت مرغ را روند عرضه و تقاضا دانست و اشاره کرد: با توجه به تولید انبوه مرغ در مرغداری ها و نسبت کمتر تقاضا در بازار، قیمت مرغ کاهش چشمگیری داشته ولی ارزش واقعی به نسبت هزینه برای مرغدار طبق کارشناسی بعمل آمده 63 هزار و 100 تومان است و این در حالیست که در هفته گذشته حتی با نرخ زیر 50 هزار تومان هم مرغ در بازار عرضه شد.

جعفری در بازرسی انجام شده قیمت امروز مرغ در بازار را 56 هزار و 100 تومان اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر فروشگاه ها عرضه مرغ حتی کمتر از این مبلغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران گرانی قیمت مرغ در روزهای پایان سال نباشند

مردم نگران گرانی قیمت مرغ در روزهای پایان سال نباشند