مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-10اقتصادي

جابجایی لوله گاز برای اجرای پروژه شهید بروجردی


مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی خط لوله گاز از مسیر توسعه فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالمهدی حسینی با نام بردن از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به عنوان پروژه ای با منافع ملی، خدمت رسانی به شهروندان را از اهداف مشترک مدیریت شهری و مجموعه شرکت های خدمات رسان دانست و یادآور شد: در این راستا و متعاقب پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی، خط لوله گاز واقع در ضلع جنوب خیابان مختاری جابجا شد و به این ترتیب یکی از معارضات تاسیساتی قطعه یک بزرگراه شهید بروجردی به طور کامل برطرف شد.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود از جابجایی و رفع معارض خط لوله 150 میلیمتری آب در پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با محور زرند خبر داد و گفت: این جابجایی که متعاقب هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب منطقه 5 شهر تهران صورت پذیرفت، امکان تداوم عملیات حفاری و احداث شمع در پروژه مذکور را فراهم ساخت.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی همچنین با بیان آنکه معارض خط لوله 600 میلیمتری آب شرب به طول 197 متر ضمن اعمال تمهیدات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی لوله گاز برای اجرای پروژه شهید بروجردی

جابجایی لوله گاز برای اجرای پروژه شهید بروجردی