مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-10سياسي

فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا: ضرب و جرح و قمه کشی هم حکم محاربه را دارد


عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا با بیان اینکه ضرب و جرح و قمه کشی هم حکم محاربه را دارد گفت: رسانه های معاند الان به قدری افکار بعضی از مردم را تحت تاثیر قرار داده اند که می بینیم برخی از یک اغتشاشگر هم دفاع می کنند.

- زهرا محمدی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: باید در نظر داشته باشیم هرعملی که انجام می دهیم، نتیجه ای دارد.

نه فقط در اتفاقات اخیر، بلکه همیشه  قانون و اجرای آن در جامعه وجود داشته است که هرجا هم این طور نبود، خود مردم معترض می شدند.

وی افزود: کسی اگر برخلاف قوانین یک جامعه، مرتکب جرمی شود به حتم می داند که قرار نیست از آن چشم پوشی شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: رسانه های معاند الان به قدری افکار بعضی از مردم را تحت تاثیر و احاطه قرار داده اند که وقتی شخصی مرتکب جنایت می شود، با این وجود، از او دفاع می کنند و اغتشاش گران با هشتگ اعدام نکنید می خواهند به جنایتکاران هم مشروعیت بدهند.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی در فضای مجازی آزاد شدن زندانی ها را در حالیکه مرتکب جرم واضح شده بودند مطالبه کردند و وقتی دست به هشتگ اعدام نکنید برای قاتلین زدند، زمینه را برای از یاد بردن جرم هایی مثل محاربه و امثال آن فراهم می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا: ضرب و جرح و قمه کشی هم حکم محاربه را دارد

فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا: ضرب و جرح و قمه کشی هم حکم محاربه را دارد