مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-10ورزشي

از پنارت تا پنالتی؛ تاوان یا شانس؟!


ضربات پنالتی در فوتبال یادآور گفته مشهوری از «وودی آلن» سینماگر نا م دار است که «زندگی بر مدار شانس می چرخد» و بر اساس همین ایده هم فیلم زیبای «امتیاز نهایی» را ساخته است.

- ضربات پنالتی در فوتبال یادآور گفته مشهوری از وودی آلن سینماگر نا م دار است که زندگی بر مدار شانس می چرخد و بر اساس همین ایده هم فیلم زیبای امتیاز نهایی را ساخته است.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- حذف دو تیم بزرگ و مدعی و جذاب (برزیل و هلند) از جام جهانی فوتبال و نه در جریان بازی که با ضربات پنالتی بهانه ای است تا به خود موضوع پنالتی بپردازم! البته نه با ریزه کاری ها و تخصص فوتبال نویسان که از منظر نقش بخت و اقبال و با جنبه های تاریخی و اجتماعی.

   ضربات پنالتی در فوتبال مرا یاد گفته مشهوری از وودی آلن سینماگر نا م دار و مورد علاقه این نویسنده می اندازد که زندگی بر مدار شانس می چرخد و بر اساس همین ایده هم فیلم زیبای امتیاز نهایی را ساخته تا نشان دهد همان گونه که توپی می تواند در بازی تنیس به زمین حریف بیفتد یا نیفتد و سرنوشت بازی را تغییر دهد در فوتبال هم یک پنالتی سرنوشتِ بازی و حتی قضاوت درباره بازیکن را تغییر می دهد و زندگی نیز این گونه است و یک اتفاق و بر مدار شانس یا بخت تأثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پنارت تا پنالتی؛ تاوان یا شانس؟!

از پنارت تا پنالتی؛ تاوان یا شانس؟!