مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-10سياسي

هفته پژوهش؛ بهانه ای برای توجه به رکن اصلی دانشگاه و کشور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که هفته پژوهش بهانه ای است برای توجه به حوزه ای که رکن اصلی دانشگاه و کشور است، گفت: ارتباط با صنعت پویا با پشتوانه توان علمی و عملی کل بدنه دانشگاه به کمک جامعه و صنعت آمده است تا با شعار ما می توانیم .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که هفته پژوهش بهانه ای است برای توجه به حوزه ای که رکن اصلی دانشگاه و کشور است، گفت: ارتباط با صنعت پویا با پشتوانه توان علمی و عملی کل بدنه دانشگاه به کمک جامعه و صنعت آمده است تا با شعار "ما می توانیم" کلید مشکلات کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حدادپور در پیامی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: در دو دهه گذشته همراه با تغییراتی که در جهان رخ داده است، دانشگاه هم نگاه خود را از پژوهش صرف به سمت پژوهش های کاربردی و مسئله محور معطوف کرده است.

این نگاه باعث تغییر در خروجی پژوهش و اثربخشی مضاعف در جامعه شده است.

به نقل از دانشگاه شریف، وی با بیان این که مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، افتخار تمام دستاوردهای محقق شده تا اینجا را مدیون همه استادان، پژوهشگران، دانشجویان و کارمندانی که در این مسیر همراه بوده اند، می داند و گفت: از زحمات و مجاهدت های همکاران که طی سال گذشته همچون سنوات قبل، از هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پژوهش؛ بهانه ای برای توجه به رکن اصلی دانشگاه و کشور

هفته پژوهش؛ بهانه ای برای توجه به رکن اصلی دانشگاه و کشور