مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-10اجتماعي

آلودگی هوا؛ میهمان ناخوانده اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آلودگی هوای اصفهان از روز دوشنبه تا آخر این هفته خبر داد.

- نوید حاج بابایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار جنوبی از روی استان طی امروز (شنبه، 19 آذرماه) است که سبب ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر و بارش باران و برف در مناطق سردسیر، مه آلودگی در مناطق غرب و نیمه جنوبی استان خواهد شد.

وی گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته به سبب پایداری نسبی جو، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی استان انتظار می رود.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق 2 تا 4 درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، افزود: دمای هوای اصفهان امروز در گرم ترین ساعات به 9 درجه سانتی گراد و فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: طی این مدت خوانسار با 6 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای 13 درجه گرم ترین شهر استان پیش بینی می شود.

حاج بابایی با بیان اینکه امروز و تا پیش از ظهر فردا در مناطق غربی و جنوبی استان بارش خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای شهر اصفهان احتمال کم بارش پراکنده و خفیف وجود دارد، اما آلودگی از دوشنبه میهمان اصفهان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا؛ میهمان ناخوانده اصفهان

آلودگی هوا؛ میهمان ناخوانده اصفهان