مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-10اقتصادي

پای دانش آموزان کرمانشاهی به اماکن تاریخی باز می شود


به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طبق تفاهم انجام گرفته با اداره کل میراث فرهنگی، بازدید دانش آموزان کرمانشاهی و خانواده های آنها از اماکن تاریخی استان دو روز آخر هر هفته- پنجشنبه و جمعه- رایگان خواهد شد.

- سلمان محمدی امروز(19 آذر) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چهار دستگاه میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافری شهرداری، از تلاش برای آشنا کردن دانش آموزان کرمانشاهی با ظرفیت های گردشگری استان خبرداد و اظهارکرد: در این راستا با اداره کل میراث فرهنگی استان تفاهم نامه ای داشتیم تا دانش آموزان کرمانشاهی و خانواده هایشان بتوانند بصورت رایگان از اماکن تاریخی استان بازدید کنند.

وی افزود: دانش آموزان کرمانشاهی و خانواده هایشان می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته با در دست داشتن کارت دانش آموزی بصورت رایگان از اماکن تاریخی دارای ورودی استان بازدید داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: از طرفی برنامه داریم که با همکاری میراث فرهنگی استان هر هفته تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان را برگزار کنیم تا دانش آموزان در قالب این تورها از جاذبه های گردشگری استان بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دانش آموزان کرمانشاهی به اماکن تاریخی باز می شود

پای دانش آموزان کرمانشاهی به اماکن تاریخی باز می شود