مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-10اقتصادي

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از فردا در خراسان شمالی


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از آغاز به کار نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی از فردا در مرکز استان خبر داد.

- محمدرضا قربانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه از فردا 20 آذر ماه در محل پارک علم و فناوری استان آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه مدت برگزاری این نمایشگاه به مدت 3 خواهد بود، افزود: این نمایشگاه تا 22 آذر ماه دایر است و عموم مردم می توانند از ساعت 9 الی 16 از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: 800 متر مربع فضا برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که در آن 80 غرفه وجود دارد و 23 دستگاه اجرایی و بیش از 50 شرکت فناور در آن حاضر هستند.

قربانی بیان کرد: دستگاه های اجرایی که در حوزه پژوهشی فعالیت دارند در این نمایشگاه حاضر هستند.

همچنین شرکت های فناور نیز در تمام زمینه ها از جمله کشاورزی، صنعت و فناوری اطلاعات در نمایشگاه حضور دارند تا توانمندی های خود را برای مراجعان به نمایش بگذارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان می توانند به صورت گروهی از این نمایشگاه بازدید کنند، افزود: این نمایشگاه در پارک علم و فناوری استان واقع در سایت اداری- آموزشی ارکان روبه روی بیمارستان امام حسن (ع) واقع شده و با مساعدت شهرداری مرکز استان، اتوبوس ها و سرویس هایی به صورت محدود برای جابجایی علاقه مندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از فردا در خراسان شمالی

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از فردا در خراسان شمالی