مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-10سياسي

بررسی مشکلات بخشی از جامعه ایرانیان مقیم عراق با حضور سخنگوی وزارت خارجه


ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در حاشیه بازدید از رایزنی فرهنگی ایران در بغداد، با برخی بانوان ایرانی مقیم بغداد که نمایندگان جامعه بانوان ایرانی مقیم در عراق نیز به شمار می آیند، - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در حاشیه بازدید از رایزنی فرهنگی ایران در بغداد، با برخی بانوان ایرانی مقیم بغداد که نمایندگان جامعه بانوان ایرانی مقیم در عراق نیز به شمار می آیند، ملاقات و گفت وگو کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت ایران در بغداد، ناصر کنعانی، سخنگوی و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان انجام یک سفر غیر رسمی به جمهوری عراق، روز چهارشنبه 16 آذر ماه 1401 و در حاشیه بازدید از رایزنی فرهنگی کشورمان در بغداد، با تعدادی از بانوان نماینده جامعه بانوان ایرانی مقیم در بغداد، ملاقات و گفت وگو کرد .

در این ملاقات، بانوان نماینده به تشریح برخی از مشکلات خویش پرداختند.

عمده دغدغه بانوان ایرانی، دیوان سالاری پیچیده و هزینه زا مرتبط با انجام مراحل اداری راجع به اخذ شناسنامه ایرانی برای فرزندانشان بود.

عمده ایرانیان ساکن عراق در زمره بانوان ایرانی اند که دارای همسر عراقی هستند و فرزندان اکثریت آنان علیرغم عشق و علاقه وافر به ایران اسلامی عزیز، فاقد اوراق هویتی ایرانی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات بخشی از جامعه ایرانیان مقیم عراق با حضور سخنگوی وزارت خارجه

بررسی مشکلات بخشی از جامعه ایرانیان مقیم عراق با حضور سخنگوی وزارت خارجه