مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-10بين الملل

مسکو: کودتای ادعایی در برلین یک «سریال درام» به کارگردانی سیاستمداران آلمانی است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که هیچ نشانه واقعی از کودتای برنامه ریزی شده علیه دولت در آلمان وجود ندارد.

- مسکو: کودتای ادعایی در برلین یک سریال درام به کارگردانی سیاستمداران آلمانی است سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که هیچ نشانه واقعی از کودتای برنامه ریزی شده علیه دولت در آلمان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا در پستی در صفحه خود در تلگرام نوشت: آنچه اتفاق افتاد فقط یک سریال درام به کارگردانی سیاستمداران آلمانی بود که دموکراسی و لیبرالیسم را در کشور خود ستایش می کنند و در عین حال از کودتا در کشورهای دیگر مانند اوکراین حمایت می کنند و از همین سناریو در کشور خود می ترسند .

زاخارووا همچنین پرسید که آیا تسلط افراط گرایان راست گرا بر نهادهای دولتی و قانونگذاری در آلمان یک کودتا محسوب می شود؟ اگر پاسخ مثبت است، پس چرا حداقل سه وزیر خارجه آلمان به طور مستقیم و علنی از کودتا علیه دموکراسی در اوکراین در سال 2014 حمایت کردند؟ بنا بر گزارش رسانه های آلمان، گروهی 25 نفره متشکل از عناصر راست افراطی و نظامیان سابق با تشکیل سازمانی قصد حمله به ساختمان پارلمان آلمان و سرنگونی دولت را داشتند.

حدود 3000 نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تاکنون به بازداشت 25 عضو یا حامی یک گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: کودتای ادعایی در برلین یک «سریال درام» به کارگردانی سیاستمداران آلمانی است

مسکو: کودتای ادعایی در برلین یک «سریال درام» به کارگردانی سیاستمداران آلمانی است