مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-10سياسي

نامزدهای ریاست دیوان محاسبات چه کسانی هستند؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، 16 آذر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش رای اعتماد دادند تا در وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار شود، لذا کرسی ریاست دیوان محاسبات بعد از حدود 2 سال و نیم مجددا خالی شد و وکلای ملت باید برای یک سال و نیم باقی مانده از مجلس یازدهم فرد دیگری را به ریاست دیوان انتخاب کنند.

پس از ورود بذرپاش به ساختمان دادمان بلافاصله گزینه هایی برای ریاست دیوان محاسبات مطرح شدند،سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس، رحیم زارع نماینده مردم آباد در مجلس، سید احمدرضا دستغیب و سید محمد حسینی نمایندگان ادوار مجلس، پژمان پشم چی زاده معاونت نظارت مجلس، علی کامیار دادستان فعلی دیوان محاسبات، سیدضیاالدین نورالدینی سرپرست از قوی ترین گزینه ها برای ریاست دیوان محاسبات هستند.

سید شمس الدین حسینی: وزیر اقتصاد از سال 1387 ا تا سال 1392، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، رییس فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی، عضو کمیسیون برنامه و بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای ریاست دیوان محاسبات چه کسانی هستند؟

نامزدهای ریاست دیوان محاسبات چه کسانی هستند؟