مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-10بين الملل

وزیر کشور پاکستان از اتهام قاچاق مواد مخدر تبرئه شد


رانا ثناءالله، وزیر کشور پاکستان، که پیشتر همچنین به عنوان مقام ارشد دادگستری در استان پنجاب این کشور کار کرده، در ژوییه 2019 از سوی مقامات فدرال مبارزه با مواد مخدر در نزدیکی شهر لاهور در شرق پاکستان دستگیر شد.

- وکیل مدافع وزیر کشور پاکستان اعلام کرد، دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده ای به جای مانده از دولت قبلی علیه این وزیر حکم به تبرئه او از بابت اتهام قاچاق مواد مخدر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رانا ثناءالله، وزیر کشور پاکستان، که پیشتر همچنین به عنوان مقام ارشد دادگستری در استان پنجاب این کشور کار کرده، در ژوییه 2019 از سوی مقامات فدرال مبارزه با مواد مخدر در نزدیکی شهر لاهور در شرق پاکستان دستگیر شد.

نهاد مبارزه با مواد مخدر پاکستان در آن زمان اعلام کرد، مقامات این نهاد همچنین پنج نفر دیگر از جمله راننده ثناءالله و محافظان او را نیز دستگیر کرده و 15 کیلوگرم هرویین را از خودروی او کشف و ضبط کردند.

ثناءالله نزدیک به شش ماه را در زندان گذراند و در ادامه دادگاه عالی لاهور با استناد به اینکه هیچ مدرک قابل توجهی در ارتباط با این پرونده به دادگاه ارائه نشده حکم آزادی او را به قید وثیقه صادر کرد.

فرهاد علی شاه، وکیل ثناءالله گفت که موکلش در درخواستی که به دادگاه برای تبرئه شدن داد، دولت سابق متعلق به عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور پاکستان از اتهام قاچاق مواد مخدر تبرئه شد

وزیر کشور پاکستان از اتهام قاچاق مواد مخدر تبرئه شد