مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-10اجتماعي

ارائه آموزش های امدادی هلال احمر به بیش از 1300 مهاجر افغانستانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه آموزش های امدادی هلال احمر به بیش از 1300 مهاجر افغانستانی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه آموزش های امدادی هلال احمر به بیش از 1300 مهاجر افغانستانی در سطح استان خبر داد.

محمدعلی کاوسی، امروز شنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح آموزش کمک های اولیه به مهاجرین افغانستانی در روستای بجد بیرجند با اشاره به اینکه آموزش همگانی یکی از اصلی ترین رسالت های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: با همکاری فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر دوره های آموزشی کمک های اولیه شامل خفگی ها، خونریزی ها، شکستگی ها زخم ها، مسمومیت ها و احیای قلبی و ریوی ویژه اتباع افغانستانی در استان برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج شعبه نهبندان، سربیشه، درمیان، زیرکوه و بیرجند آموزش ها را در دستور کار دارند، افزود: این دوره ها به صورت یک روزه و برای بالغ بر هزار و 300 مهاجر افغانستانی به صورت رایگان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این آموزش ها برای رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و خانم ها ارائه می شود، بیان کرد: این دوره ها با هدف توسعه و ترویج خود امدادی و دگر امدادی و به منظور ارتقای تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های امدادی هلال احمر به بیش از 1300 مهاجر افغانستانی

ارائه آموزش های امدادی هلال احمر به بیش از 1300 مهاجر افغانستانی