مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 20:552022-12-10اجتماعي

برخی مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد


مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

- مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

روح الله سرگزی شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس درخواست فرمانداران شهرستان های شمالی استان مدارس این مناطق به صورت غیر حضوری است.

وی با اشاره به وضعیت زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رگبار باران و رعد و برق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان از فردا یکشنبه شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از صبح فردا یکشنبه تا شامگاه یکشنبه رگبار باران و رعدوبرق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: اثرات این پدیده احتمال افزایش ارتفاع موج جاری شدن رواناب غرق شدن شناگران، آسیب به قفس ها و تورهای صیادی، خسارت به قایق ها و شناورهای کوچک و اختلال در فعالیت های دریایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد

برخی مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد