مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-10سياسي

روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش لازمه کار جهاد کشاورزی است


داشتن روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش لازمه کار جهاد کشاورزی است لذا باید نسبت به این مهم با تشکیل هیئت های اندیشه ورز و طرح های مطالعاتی نگاه جدیّ و راهبردی داشته باشید.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه کشور گفت: داشتن روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش لازمه کار جهاد کشاورزی است لذا باید نسبت به این مهم با تشکیل هیئت های اندیشه ورز و طرح های مطالعاتی نگاه جدیّ و راهبردی داشته باشید.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، امروز 19 آذرماه در دیدار رییس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان قم در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با برشمردن ویژگی های اخلاقی و معرفتی آن بانوی بزرگوار، اظهار کرد: شخصیت نورانی حضرت فاطمه(س) از ویژگی ها و امتیازاتی برخوردارند که عمق آن را نمی توانیم درک کنیم، مواردی که در کتاب علل الشرائع و سایر کتب شیعی نقل شده است، خبر از هیجان عبادی آن حضرت در نزد پرورگار عالم حکایت دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود، به اهمیت برنامه ها و فعالیت جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: غذا و آنچه مایه سلامت و رشد جامعه است، از اولویت های درجه یک جامعه است و شرط آن سلامت و حلیت غذاست که خود مهم ترین شاخص می باشد که راهبری این مهم در دست شما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش لازمه کار جهاد کشاورزی است

روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش لازمه کار جهاد کشاورزی است