مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-10ورزشي

دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد


با حضور رییس هیئت ووشوی استان کرمان، شهردار، اعضاء شورای شهر و مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و علاقمندان رشته رزمی ووشو، دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در سالن انقلاب رفسنجان نصب شد.

- ایسنا/کرمان با حضور رییس هیئت ووشوی استان کرمان، شهردار، اعضاء شورای شهر و مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و علاقمندان رشته رزمی ووشو، دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در سالن انقلاب رفسنجان نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیئت ووشوی استان کرمان 19 آذرماه در این مراسم توجه ویژه به ورزش های رزمی شهرستان و برگزاری نخستین المپیاد ستارگان رزمی توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان را کاری نو در سطح کشور دانست و از متولیان این امر قدردانی کرد.

معین حاجی زاده افزود: استان کرمان به ویژه شهرستان رفسنجان طی ادوار گذشته در رشته ووشو نمایندگانی برای شرکت در رقابت های کشوری اعزام کرده و ملی پوشان زیادی را دارد از آن جمله می توان به آقای سعید مسلمی اشاره کرد که علاوه بر کسب چندین دوره قهرمانی کشوری در رشته رزمی ووشو، تنها ملی پوش ووشو در بخش تالو استان کرمان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری المپیاد ستارگان رزمی و این حرکات پیش رو با حمایت باشگاه شهرداری رفسنجان به قهرمانی های مجدد کشوری در بخش تالو و ساندا دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد

دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد