مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-11سياسي

رای دقیق و قاطع قاضی به مردم آرامش خاطر می دهد


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: قلم قاضی و رای دقیق و قاطع وی به مردم آرامش خاطر می دهد و صدور احکام مبتنی بر شریعت، قانون، استدلال و منطق در جامعه امنیت ایجاد می کند و ما مسئولین به عنوان سربازان این انقلاب و نظام ولایی جمهوری اسلامی .

- ایسنا/کردستان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: قلم قاضی و رای دقیق و قاطع وی به مردم آرامش خاطر می دهد و صدور احکام مبتنی بر شریعت، قانون، استدلال و منطق در جامعه امنیت ایجاد می کند و ما مسئولین به عنوان سربازان این انقلاب و نظام ولایی جمهوری اسلامی موظفیم تا فرهنگ انقلابی را حفظ و اشاعه کنیم.

دکتر الفت در دیدار با رییس کل دادگستری و قضات مرکز استان کردستان گفت: خدمت جهادی به مردم استان محروم کردستان اجر بسیار بالایی دارد و باید به این استان محروم توجه بیشتری شود .

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی اقدامات بزرگ و ارزشمندی در استان کردستان انجام شده ولکن برای محرومیت زدایی از این استان باید تلاش های بیشتری از سوی مسئولین انجام و به مطالبات مردم رسیدگی شود .

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، بر لزوم تفکیک بین افراد معترض و اغتشاشگر توسط قضات تاکید و بیان کرد: هنر دستگاه قضایی و قضات با دانش این است که با تکیه بر سواد و معلومات در حوزه های مختلف سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دقیق و قاطع قاضی به مردم آرامش خاطر می دهد

رای دقیق و قاطع قاضی به مردم آرامش خاطر می دهد