مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-11پزشكي

موافقت وزارت بهداشت برای تأمین نیروی متخصص چند مرکز درمانی خراسان شمالی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مساعدت وزارت بهداشت برای تأمین نیروی متخصص چند مرکز درمانی این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مساعدت وزارت بهداشت برای تأمین نیروی متخصص چند مرکز درمانی این استان خبر داد.

دکتر علی عفتی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تأمین نیروی انسانی مرکز ناباروری، تأمین نیروی متخصص برای بیمارستان امام حسن (ع) و دپارتمان قلب، تأمین نیروی متخصص برای بیمارستان پورسینای آشخانه و تأمین نیروی متخصص برای مرکز درمانی راز و جرگلان محورهای دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت بوده است.

وی با بیان این که وضعیت موجود و نیازهای درمانی استان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: با قول مساعد وزیر بهداشت، مقرر شد برای تأمین نیروهای متخصص مورد نیاز استان در حوزه درمان اقداماتی انجام شود.

دکتر عفتی زاده اضافه کرد: استان برای راه اندازی مرکز ناباروری سطح سه و ارائه خدمات با کیفیت و عادلانه، توسعه خدمات بیمارستان امام حسن (ع) و دپارتمان قلب، توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه و راه اندازی مرکز درمانی ارتش در راز و جرگلان به تأمین نیروی متخصص نیازمند است و پیگیری ها تا رفع کامل این دغدغه ها همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت بهداشت برای تأمین نیروی متخصص چند مرکز درمانی خراسان شمالی

موافقت وزارت بهداشت برای تأمین نیروی متخصص چند مرکز درمانی خراسان شمالی