مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-11اقتصادي

تکلیف اظهارنامه های مالیاتی کارخانجات بزرگ ساوه تعیین شود


شهردار ساوه خواستار افزایش سهم این شهر از درآمد متاثر از مالیات بر ارزش افزوده شد و بر تسریع در رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی کارخانجات بزرگ شهر در راستای افزایش درآمد مدیریت شهری برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی شهردار ساوه خواستار افزایش سهم این شهر از درآمد متاثر از مالیات بر ارزش افزوده شد و بر تسریع در رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی کارخانجات بزرگ شهر در راستای افزایش درآمد مدیریت شهری برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.

امیررضا یوسفیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه لازمه یک تصمیم سازی راهبردی، برخورداری از اطلاعات صحیح و به روز است، افزود: هرگونه تصمیم گیری و تصمیم سازی برای شهر ساوه براساس سرشماری سال 1395 است.

در واقع با گذشت افزون بر 6 سال از آخرین سرشماری، توزیع سرانه و خدمات براساس جمعیت سال 1395 صورت می گیرد در حالیکه بطور متوسط سالانه افزون بر 10 هزار نفر به جمعیت ساوه افزوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه آمایش سرزمینی که بسترساز توسعه متوازن است، باید براساس نرخ جمعیت صورت گیرد، افزود: ساوه علاوه بر اینکه با سرزیر جمعیت سایر نقاط کشور به دلیل مزیت صنعتی و کشاورزی، در مواجهه با پدیده مهاجرپذیری است، پذیرای حجم قابل توجهی از اتباع بیگانه افغانی بوده و براین اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف اظهارنامه های مالیاتی کارخانجات بزرگ ساوه تعیین شود

تکلیف اظهارنامه های مالیاتی کارخانجات بزرگ ساوه تعیین شود