مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-11ورزشي

دی ماه زنجان میزبان پیکر سه شهید گمنام خواهد بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: پیکر 3 شهید گمنام در استان زنجان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

- سیدشمس الدین موسوی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با میزبانی زنجانی ها از سه شهید گمنام، اظهار کرد: ششم و هفتم دی ماه زنجانی ها میزبان سه شهید گمنام خواهند بود و پس از برگزاری مراسم گرامی داشت، پیکر این شهدای بزرگوار در سه نقطه استان زنجان به خاک سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم وداع از سه شهید گمنام در شب پنجم دی ماه برگزار خواهد شد، افزود: مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در خانه سازمانی و پادگان ولایت استان و مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در صبح روز ششم دی ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مراسم خاکسپاری سومین شهید گمنام در روستای خویین شهرستان ایجرود برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام اندیشیده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به برگزاری جلساتی برای برنامه ریزی تشییع پیکر سه شهید گمنام در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی نیز با حضور پیکر شهدای گمنام در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی ماه زنجان میزبان پیکر سه شهید گمنام خواهد بود

دی ماه زنجان میزبان پیکر سه شهید گمنام خواهد بود