مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-11پزشكي

افزایش شهرستان های آبی در نقشه کرونایی فارس


علی رغم افزایش تعداد موارد فوت ناشی از ابتلا به کرونا طی روزهای اخیر در فارس، آمار بیماران نیازمند بستری شناسایی شده روزانه این استان به کمتر از 20 نفر رسیده و شمار شهرهای آبی فارس در نقشه شیوع کووید-19، - افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یکشنبه 20 آذر با بیان اینکه شمار شهرستان های دارای وضعیت زرد شیوع کرونا در فارس به 5 شهر کاهش یافته است، به خبرنگاران گفت: خوشبختانه تعداد شهرستان های دارای وضعیت آبی به لحاظ شیوع کووید-19 در این استان افزایش یافته است.

دکتر سید وحید حسینی ضمن ابراز امیدواری نسبت به آبی شدن وضعیت همه نقاط فارس، گفت: در حال حاضر علاوه بر شهرستان خرم بید در بخش شمالی استان فارس، نوار مرکزی شامل شهرستان های بیضا، زرقان، خرامه و استهبان با وضعیت زرد کرونایی روبروست و دیگر شهرستان ها به رنگ آبی درآمده است.

حسینی با بیان اینکه شیوع کرونا در برخی مناطق جهان کماکان ادامه دارد، افزود: با وجود وضعیت امیدوارکننده کنونی در خصوص کاهش آمارهای ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در کشور پس از حدود سه سال شیوع و پیامدهای منفی ناشی از این بیماری، گسترش چرخه های شیوع آن در برخی مناطق جهان، ضرورت هوشیاری و آمادگی در برابر این ویروس خطرناک را متذکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرستان های آبی در نقشه کرونایی فارس

افزایش شهرستان های آبی در نقشه کرونایی فارس