مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-11اجتماعي

توصیه هایی به داوطلبین شرکت در کنکور دی ماه


یک مشاور تحصیلی از خانواده ها خواست بیشتر هوای کنکوری ها را داشته باشند و با ایجاد فضای آرام و به دور از تنش، آنها را برای شرکت موفق در امتحانات مدرسه و آزمون سراسری آماده کنند.

- نبی رحمانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانش آموزان کلاس دوازدهمی در دی ماه دو آزمون دارند که یکی توسط سازمان سنجش و دیگری توسط آموزش و پرورش برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری معدل دانش آموزان در ارزیابی نهایی آزمون سراسری، توصیه می شود دانش آموزان کلاس دوازدهمی بیشتر از اینکه در پی کنکور دی ماه باشند، به فکر امتحانات مدارس و کسب معدل بهتر باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سهم معدل در پذیرش داوطلبان آزمون سراسری در دانشگاه ها در سالهای آتی بیشتر می شود، منطقی تر این است که داوطلبان آزمون سراسری بیشتر به فکر کسب معدل بهتر باشند.

رحمانی سپس با بیان اینکه شیوه مطالعه دانش آموزان برای امتحانات مدرسه با آزمون سراسری خیلی فرق دارد، گفت: در امتحانات مدارس دانش آموزان ملزم به تشریحی درس خواندن هستند، چون در این امتحانات بیشتر از اینکه جواب اهمیت داشته باشد، راه حل مهم بوده و نمره دارد.

وی با بیان اینکه هر درسی شیوه خاص مطالعه خودش را دارد، گفت: اولین کاری که داوطلبان باید انجام بدهند این است که به مطالب درسی مسلط شوند، چون با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به داوطلبین شرکت در کنکور دی ماه

توصیه هایی به داوطلبین شرکت در کنکور دی ماه