مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-11سياسي

در حوادث هشتم مهر زاهدان 35 نفر جان باختند


 در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان 35 نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان وبلوچستان در نشستی با خبرنگاران و سردبیران در تهران گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان 35 نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب و بر اساس مصوبات شورای تامین و سیاست هایی که رییس جمهور و وزیر کشور اعلام کردند افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می شوند.

حسین مدرس خیابانی افزود: همچنین افراد بیگناهی که دچار حادثه شدند به عنوان جانباز محسوب می شوند که بر اساس گزارش دستگاههای امنیتی و انتظامی تا کنون 24 نفر مجروح این حوادث به عنوان بیگناه شناخته شدند و ممکن است این تعداد بیشتر شوند و به 35 نفر هم برسد.

مدرس خیابانی افزود: بعد از دستوری که رهبر معظم انقلاب در خصوص بررسی برای تشخیص افراد بیگناه در این حوادث اعلام فرمودند کمیته مصادیق ذیل شورای تامین تشکیل شد و به بررسی مصادیق آن پرداخت و در سفر اخیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روند ملحق کردن این 24 نفر و افرادی هم که شاید شناسایی شوند به بنیاد شهید انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوادث هشتم مهر زاهدان 35 نفر جان باختند

در حوادث هشتم مهر زاهدان 35 نفر جان باختند