مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-11بين الملل

انگلیس مهماتی را برای تامین نیاز دو هفته به اوکراین ارسال کرد


هم زمان با دهمین ماه از حمله روسیه به اوکراین، انگلیس مهمات توپخانه ای را به اندازه نیاز دو هفته به اوکراین ارسال کرده است.

- انگلیس مهماتی را برای تامین "نیاز دو هفته" به اوکراین ارسال کرد هم زمان با دهمین ماه از حمله روسیه به اوکراین، انگلیس مهمات توپخانه ای را به اندازه "نیاز دو هفته" به اوکراین ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد، تقریبا 100 هزار گلوله توپخانه را به اوکراین ارسال کرده است و براساس برآوردهای ناتو، از آنجایی که نیروهای اوکراینی تا 7 هزار گلوله در روز استفاده می کنند، این کمک های جدید انگلیس تنها دو هفته نیاز اوکراین را پوشش می دهد.

اما این درحالیست که یک منبع وزارت دفاع انگلیس به روزنامه تلگراف گفت: این ادعای مضحک بسیار گمراه کننده است و درخصوص میلیون ها گلوله و هزاران سیستم های توپخانه و موشک های ضروری که ما ارسال کرده ایم، صدق نمی کند.

به طور کلی ما نقش مصممی در موفقیت مداوم ارتش اوکراین داشته ایم.

جان هیلی، وزیر دفاع دولت سایه از حزب کارگر انگلیس، سیستم نابسامان خرید و فروش نظامی حزب محافظه کاران انگلیس را درخصوص مسائلی از جمله انجام تعهدات ناتو و حمایت از اوکراین مقصر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس مهماتی را برای تامین نیاز دو هفته به اوکراین ارسال کرد

انگلیس مهماتی را برای تامین نیاز دو هفته به اوکراین ارسال کرد