مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-11اقتصادي

عرضه توانمندی دانش بنیان ها در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری


رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و توانمندی های شرکت های دانش بنیان عرضه می شود.

- رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و توانمندی های شرکت های دانش بنیان عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی باستی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: این برای اولین بار است که عنوان دانش بنیان برای نامگذاری سال ها انتخاب شده است و این نامگذاری به برنامه ریزی های گذشته چون اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب مربوط می شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر، پارک استان گیلان سعی کرده به زیست بوم نوآوری کشور کمک کند تا در جنبه های مختلف ارتقا یابد.

از این رو از ابتدای سال جاری برنامه های متعددی در این حوزه برگزار کردیم.

باستی خاطر نشان کرد: در این راستا به منظور سوق دادن فعالیت های موجود در شهرک های صنعتی، دانشگاه ها و منطقه آزاد به سمت دانش بنیان شدن، کارگاه های متعددی را به منظور ترویج فرهنگ دانش بنیانی برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی دانش بنیان ها در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

عرضه توانمندی دانش بنیان ها در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری