مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:562022-12-11اقتصادي

میزان حقوق دولتی معادن آذربایجان شرقی چقدر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در جلسه شورای معادن استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که با بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع تجارت؛ نحوه فعالیت معادن آذربایجان شرقی شفاف می شود، اظهار کرد: خوشبختانه در طول دو ماه گذشته 160 معدن در سامانه جامع تجارت کد شناسه اخذ کرده اند و اطلاعات تولیدات 111 معدن در این سامانه درج شده و تا پایان بهمن ماه اطلاعات تمام معادن ثبت خواهد شد؛ به عبارتی فعالیت تمام معادن استان شفاف خواهد شد.

وی از برگزاری مزایده 226 محدوده معدنی در آذربایجان شرقی خبر داد، گفت: در مدت زمان فرصت قانونی 15 روز مزایده معادن استان 35 نفر شرکت کرده بودند که با تمدید 10 روز این آمار به 127 مورد افزایش یافت.

پرنیان افزود: با برگزاری این مزایده سرمایه گذاران برای فعال سازی معادنی که عمدتا در سال های گذشته تعطیل بودند شرکت می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به این که در دانشگاه پیام نور رشته زمین شناسی و معدن وجود دارد بنا بر این موضوع اطلس معادن استان را از این دانشگاه پیگیر هستیم که در این زمینه اقدامات مقدماتی انجام شده و این موضوع به کمک اساتید و دانشجویان رشته معدن و زمین شناسی در حال تدوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان حقوق دولتی معادن آذربایجان شرقی چقدر است؟

میزان حقوق دولتی معادن آذربایجان شرقی چقدر است؟