مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-11پزشكي

هزینه مطب ها و مراکز درمانی با درآمدها همخوانی ندارد


رییس جامعه متخصصان داخلی ایران با بیان اینکه هزینه مطب ها و مراکز درمانی با درآمدها همخوانی ندارد، گفت: پایین بودن تعرفه های پزشکی موجب شده تا اکثر همکاران به مشاغلی مانند ساخت و ساز، - سکه فروشی، دلار فروشی، مسافرکشی و .

روی آورده یا مهاجرت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج خسرونیا با بیان این که همواره تعرفه های خدمات پزشکی از تورم موجود در جامعه عقب تر بوده است، اظهار کرد: هزینه مطب ها و مراکز درمانی با درآمدها همخوانی نداشته و پایین بودن تعرفه های پزشکی موجب شده است تا اکثر همکاران به مشاغلی مانند ساخت و ساز، سکه فروشی، دلار فروشی، مسافرکشی و .

روی آورده یا مهاجرت کنند.

وی با اشاره به این که در تعیین تعرفه های پزشکی باید کار کارشناسی انجام شود، افزود: 50 درصد جامعه پزشکی درآمد زیر خط فقر دارند و 30 الی 40 درصد همکاران از درآمد معمولی برخوردار بوده و شاید 10 درصد پزشکانی که دانش بالایی داشته و خدمات جراحی به بیماران ارائه می دهند و کارشان استرس بالایی دارد از درآمد مطلوبی برخوردار باشند که همین عده اندک معیار تعیین تعرفه برای کل جامعه پزشکی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: درآمد 10 درصد جامعه پزشکی که نتیجه سال ها تلاش و درس خواندن و استرس و اضطراب بالاست نباید ملاک تعیین تعرفه خدمات پزشکی قرار گیرد، بلکه عواملی مانند تورم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مطب ها و مراکز درمانی با درآمدها همخوانی ندارد

هزینه مطب ها و مراکز درمانی با درآمدها همخوانی ندارد