مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-11اقتصادي

یزد بالاترین ضریب نفوذ را در بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور دارد


مدیر شعب بانک قرص الحسنه مهر ایران استان یزد با اشاره به این که در حال حاضر 430 هزار یزدی یعنی 35 درصد مردم این استان در این بانک حساب دارند، گفت: - ایسنا/یزد مدیر شعب بانک قرص الحسنه مهر ایران استان یزد با اشاره به این که در حال حاضر 430 هزار یزدی یعنی 35 درصد مردم این استان در این بانک حساب دارند، گفت: استان یزد رتبه اول ضریب نفوذ جمعیتی را در کشور از این حیث به خود اختصاص داده است.

امیر حسینی امروز یکشنبه به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس این بانک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون انجام هیچگونه فعالیت تجاری با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و در همین راستا نیز تا سال 98 سقف تسهیلات این بانک تنها 10 میلیون تومان بوده است.

وی مهمترین اهداف راه اندازی این بانک را ترویج فرهنگ فرض الحسنه در جامعه ذکر کرد و گفت: البته اهداف دیگری مانند توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف جامعه در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی نیز در این بانک دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه 50 هزار میلیارد ریال و مشارکت بانکهای دولتی به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه در نظام بانکی کشور در راستای تحقق بانکداری ناب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد بالاترین ضریب نفوذ را در بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور دارد

یزد بالاترین ضریب نفوذ را در بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور دارد