مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-11ورزشي

حذف انگلیس و یک سوال همیشگی؛ رهبر این تیم کیست؟


یک شب کابوس وار دیگر برای انگلیس رقم خورد؛ لوکا مودریچ در جام جهانی 2018 و مارکو وراتی در جام ملت های 2020 و حالا آنتوان گریزمان در جام جهانی 2022 به عنوان بازیکنانی که می توانند ریتم بازی را در اختیار بگیرند، - توانستند سه شیرها را از جام جهانی بیرون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ESPN، فرانسه، قهرمان جهان به لطف گل های اورلین شوامنی و الیور ژیرو در ورزشگاه البیت به برتری 2 بر یک مقابل انگلیس دست یافت و به عنوان آخرین تیم انگلیس را به خانه فرستاد.

این دفعه تیم گرت ساوتگیت، حداقل روحیه لازم برای بازگشت به بازی بعد از عقب افتادن از حریف را داشت.

انگلیس در جام جهانی 2018 مقابل کرواسی و در یورو 2020 مقابل ایتالیا، برتری و قدرت لازم را داشت اما هر دو را از دست داد تا مودریچ بازی خود را به انگلیس دیکته کند و وراتی به ایتالیا کمک کرد تا یک سال و نیم قبل نتیجه بازی در ومبلی به سود انگلیس نشود.

اما در ورزشگاه البیت، با وجود این که هری کین توانست گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، انگلیس نتوانست راهکاری برای حل مشکل بازی سازی توسط گریزمان پیدا کند.

قبل از مسابقه صحبت ها از این بود که انگلیس می تواند کلیان ام باپه را که در صدر جدول گلزنان است متوقف کند اما گریزمان کسی بود که جریان بازی را تنظیم کرد و انگلیس به او اجازه داد تا فضای بین هافب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف انگلیس و یک سوال همیشگی؛ رهبر این تیم کیست؟

حذف انگلیس و یک سوال همیشگی؛ رهبر این تیم کیست؟