مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-11اجتماعي

اورژانس اجتماعی محدود به مکان و زمان نیست


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: اورژانس اجتماعی با سه ویژگی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن موجب شده ارائه خدمات اجتماعی به مردم در بهزیستی محدود به زمان و مکان نباشد.

- مریم کرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت اورژانس اجتماعی (خط 123) در استان زنجان، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی و در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی بهزیستی به آحاد جامعه فعالیت می کند.

وی افزود: برنامه اورژانس اجتماعی شامل 4 فعالیت؛ مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی (123)، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه های خدمات اجتماعی است که در حال حاضر مراکز مداخله در بحران و خودروهای خدمات سیار در 5 شهرستان زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم فعالیت می کنند و خط تلفن 123 هم در مرکز استان مستقر است و تماس با این خط در همه ساعات شبانه روز و از همه مناطق استان امکان پذیر است.

این مسئول تصریح کرد: همه مردم استان در مواردی همچون، همسران آزاردیده، کودکان آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، افراد دارای اختلافات خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی محدود به مکان و زمان نیست

اورژانس اجتماعی محدود به مکان و زمان نیست