مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-11دانش

دستیابی دانشجوی جوان به تدوین دانش فنی بهبود راندمان رشد گوساله نر پرواری


دانشجوی نخبه استان مرکزی با دستیابی به تولید و تدوین دانش فنی بهبود راندمان رشد گوساله نر پرواری دوره شیردهی به گوساله را کوتاه و موجب افزایش وزن سریع تر دام و کاهش تلفات پرواربندی شد.

- خبرگزاری فارس - اراک؛ عمران کردآبادی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران است که پس از فارغ التحصیلی در رشته کارشناسی علوم دامی و بعد از 6 سال سابقه تجربی در صنعت دامپروری، هم اکنون در رشته تغذیه دام مشغول تحصیل است و موفق شده به عنوان یک واحد پیش رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی به تولید و تدوین دانش فنی بهبود راندمان رشد گوساله نر پرواری دست پیدا کند.

این دانشجوی محقق که تجربه کار در صنعت دامپروری را در دامداری 900 راسی پدرش کسب کرده، پیرامون تجربیاتش در این حرفه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: از نوجوانی به دلیل حرفه پدرم که در پرورش دام سنگین فعالیت داشت، به این صنعت علاقمند شده و سعی کردم در کنار تجربه، به کسب علم و دانش در این حرفه بپردازم و همین مسئله باعث شد رشته دانشگاه مرتبط با صنعت دام و طیور را انتخاب کنم.

    عمران کردآبادی با اشاره به تولید ماهانه 470 تن شیر در دامداری پدرش می افزاید: دوره پیش پروار دام سنگین تاثیر مستقیمی در پرواربندی دارد، به طوری که اگر دام در دوره پیش پروار به صورت صحیح و اصولی پرورش یابد، در دوره پرواربند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی دانشجوی جوان به تدوین دانش فنی بهبود راندمان رشد گوساله نر پرواری

دستیابی دانشجوی جوان به تدوین دانش فنی بهبود راندمان رشد گوساله نر پرواری