مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-11پزشكي

گلستان تنها یک مرکز درمان ناباروری دارد/ بحران کمبود پزشک متخصص


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، متوسط نرخ باروری در استان را بالاتر از متوسط کشوری دانست و گفت: گلستان تنها یک مرکز درمان ناباروری دارد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، متوسط نرخ باروری در استان را بالاتر از متوسط کشوری دانست و گفت: گلستان تنها یک مرکز درمان ناباروری دارد.

سعید گلفیروزی امروز یکشنبه 20 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: کشورمان با معضل پیری جمعیت روبه رو است و قاعده هرم جمعیتی رو به کوچک شدن و میانه هرم در حال بزرگ شدن است و در صورت تداوم این روند، برای 10 تا 20 سال آینده به کشور پیر تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه باید کاهش جمعیت را جبران و برای آن هزینه کنیم، افزود: موضوع افزایش جمعیت در قالب قرارگاه جوانی جمعیت به ریاست استاندار در استان گلستان در دست پیگیری است و در دانشگاه علوم پزشکی استان هم کمیته جوانی جمعیت و فرزندآوری را تشکیل داده و موضوعات مربوط به این حوزه را در جلسات این کمیته بررسی می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در کشور 25 درصد زوجین نابارور هستند، تصریح کرد: در بخش ناباروری تنها یک مرکز در گلستان وجود دارد این در حالی است که استان های همجوار ما چندین مرکز دولتی و خصوصی دارند، ما تنها مرکز درمان ناباروری در استان را تجهیز کرده و نیروهای فوق تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان تنها یک مرکز درمان ناباروری دارد/ بحران کمبود پزشک متخصص

گلستان تنها یک مرکز درمان ناباروری دارد/ بحران کمبود پزشک متخصص