مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-11پزشكي

بازی یک شرکت لبنیاتی با جان بیماران/ آخرین اخبار از کشف محموله داروهای احتکار شده


درحالی که مدت زمان زیادی از انتشار اخبار احتکار سی تن ماده اولیه دارو توسط یکی از شرکت ها نمی گذرد بازرسان وزارت بهداشت از احتکار 8 تن ماده اولیه دارو توسط یک شرکت لبنیات خبر می دهند.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: در گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و دارو یک انبار مواد اولیه شربت های آنتی بیوتیک در شرکت لبنیات شناسایی شد، شناسایی این انبار مواد اولیه دارویی درحالی صورت گرفته است که کشور طی روزهای گذشته با مشکل تامین دارو مواجه بوده است.

سازمان تعزیرات درحالی از کشف 8 تن ماده اولیه دارویی خبر می دهد که نماینده سازمان غذا و دارو نیز این تخلف را محرز اعلام کرده است، حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه چندی پیش از سازمان بازرسی کشور خواسته بود به طور جدی به موضوع احتکار ورود کنند به دلیل اینکه این افراد به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، پس از این درخواست بازرسی ها تشدید شد تا در آخرین مورد بازرسان 8 تن ماده اولیه دارویی را از انبار یک شرکت لبنیاتی کشف کنند! مواد اولیه داروها سال 1399 وارد کشور شده است ابوالقاسمی، مدیرکل نظارت گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی درباره جزییات این ماجرا توضیح می دهد: در شرکت لبنیاتی چند سردخانه مشاهده شد و پس از باز شدن درب سردخانه با مقادیر زیادی ماده اولیه دارو مواجه شدیم، و متوجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی یک شرکت لبنیاتی با جان بیماران/ آخرین اخبار از کشف محموله داروهای احتکار شده

بازی یک شرکت لبنیاتی با جان بیماران/ آخرین اخبار از کشف محموله داروهای احتکار شده