مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-11پزشكي

موج جدید کرونا در راه است


بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، ایران از اسفند با سویه جدیدی از اومیکرون روبه رو خواهد شد که در عین قدرت و سرایت بالایی که دارد، مرگ ومیر آن نسبت به دیگر سویه ها کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: در ماه های اخیر که شیوع آنفلوآنزا در دنیا و کشور بالا بود، کمتر خبری از ویروس کرونا به گوش می رسید و همین امر باعث شد تا بسیاری از افراد ماسک ها را کنار بگذارند و به طورکلی پروتکل های بهداشتی را فراموش کنند اما این روزها که اوج آنفلوآنزا به پایان رسیده، بار دیگر خبر از ظهور ویروس جدید کرونا در دنیا شنیده می شود که باز هم نگرانی از ماسک زدن های طولانی و استفاده از الکل و موارد دیگر را در افراد ایجاد کرده است.

سازمان بهداشت جهانی نیز به تازگی هشدار داده که کاهش رعایت مراقبت های بهداشتی در میان مردم جهان، خیز دوباره ای از ویروس کرونا را به دنبال خواهد داشت.

در گفت وگو با دکتر علیرضا فاطمی، متخصص بیماری های عفونی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معاون درمان بیمارستان شهدای تجریش، احتمال بروز موج جدید و نگرانی های ناشی از آن را جویا شده ایم.

هشدارهای سازمان بهداشت جهانی مبنی بر وضعیت اورژانسی کووید-19 است؛ کاهش روزافزون مراقبت های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و کاهش واکسیناسیون می تواند اجازه ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا در راه است

موج جدید کرونا در راه است