مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-11سياسي

بهره برداری از بندرگاه چندمنظوره بندرخمیر همزمان با دهه فجر


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری بندرگاه چند منظور خمیر در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از آنجایی که بهره برداری اصلی این بندرگاه مردم شهرستان خمیر هستند درخواست مطرح شده مبنی بر امکان پهلودهی لنج های تجاری تا ظرفیت .

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری بندرگاه چند منظور خمیر در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از آنجایی که بهره برداری اصلی این بندرگاه مردم شهرستان خمیر هستند درخواست مطرح شده مبنی بر امکان پهلودهی لنج های تجاری تا ظرفیت 400 تن با تغییر در طراحی ساختار اسکله های شناور این بندر محقق می شود.

حسین عباس نژاد ظهر امروز (20 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش بنادر کوچک در توسعه اقتصاد دریامحور و اشتغالزایی پایدار، اظهار کرد: در راستای تسهیل تجارت، صادرات و واردات و رونق بخشی به اشتغال مردم بومی که معیشتشان با دریا گره خرده است احداث بندرگاه خمیر به عنوان یک طرح مهم و راهبردی مورد توجه سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

وی افزود: این طرح راهبری که نقش موثری در راندمان اقتصادی منطقه داراست از دولت نهم و در برهه زمانی که مدیرعامل فعلی سازمان بنادر مسئولیت مدیر کلی بنادر هرمزگان را عهده دار بود آغاز و پس از مدتی که از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بندرگاه چندمنظوره بندرخمیر همزمان با دهه فجر

بهره برداری از بندرگاه چندمنظوره بندرخمیر همزمان با دهه فجر