مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-11سياسي

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز


مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: به دنبال باز تعریف تهدیدات فرودگاهی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  تبریز، اکبر حسنی مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره حراست و امنیت فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هم اکنون جنس تهدیدات فرودگاهی نسبت به دهه های اخیر به طور کلی تغییر کرده و در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی ما، بازتعریف تهدیدات فرودگاهی با اولویت تهدیدات سایبری است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف اداره حراست در هر فرودگاه، پایش، دیدبانی و نظارت فرایندها در سیستم است که این مهم در سایه همکاری و تعامل با مدیریت، نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه محقق می شود.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری گفت: هم اکنون در حوزه پروازی، آمار پرواز و مسافر جابجا شده از فرودگاه تبریز به رقمی کم سابقه در تاریخ این فرودگاه رسیده است.

آذری افزود: فرودگاه تبریز در بخش پروازهای خارجی رتبه سوم و در بخش پروازهای داخلی رتبه پنجم پرتردد ترین مسیر فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز