مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:212022-12-11سياسي

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  تبریز، اکبر حسنی مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره حراست و امنیت فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هم اکنون جنس تهدیدات فرودگاهی نسبت به دهه های اخیر به طور کلی تغییر کرده و در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی ما، بازتعریف تهدیدات فرودگاهی با اولویت تهدیدات سایبری است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف اداره حراست در هر فرودگاه، پایش، دیدبانی و نظارت فرایندها در سیستم است که این مهم در سایه همکاری و تعامل با مدیریت، نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه محقق می شود.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری گفت: هم اکنون در حوزه پروازی، آمار پرواز و مسافر جابجا شده از فرودگاه تبریز به رقمی کم سابقه در تاریخ این فرودگاه رسیده است.

آذری افزود: فرودگاه تبریز در بخش پروازهای خارجی رتبه سوم و در بخش پروازهای داخلی رتبه پنجم پرتردد ترین مسیر فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها را در اختیار دارد.

وی با بیان این که در حوزه عمرانی پروژه های متنوعی در فرودگاه های استان درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: اجرای فنس ها و دیواره های حفاظتی فرودگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز

تهدیدات فرودگاهی باز تعریف می شود/ حسین اقبالی مدیر جدید حراست فرودگاه تبریز