مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-11اقتصادي

اعتماد مشتریان خارجی بازیچه صادرات / برنج، جو و گندم؛ مثلث خودکفایی


ندا زارعی؛ بعد از گذشت مدتی همچنان تعرفه های وضع شده برای محصولات جالیزی پایدار است و اخبار ضد و نقیضی در این باره به گوش می رسد.

- اعتماد مشتریان خارجی بازیچه صادرات / برنج، جو و گندم؛ مثلث خودکفایی سید رضا نورانی، رییس اتحادیه کشاورزی، گفت: من معتقد هستم که باید به سوی تولیداتی برویم که آب کمتری مصرف می کنند، اما اینکه بخواهیم در یک مقطعی محدودیت و ممنوعیتی اعمال کنیم، نمی تواند در کوتاه مدت نقشی در توسعه صادرات داشته باشد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی؛ بعد از گذشت مدتی همچنان تعرفه های وضع شده برای محصولات جالیزی پایدار است و اخبار ضد و نقیضی در این باره به گوش می رسد.

از همین رو گفتگویی داشتیم با سید رضا نورانی، رییس اتحادیه کشاورزی، که در ادامه می آید: دانشجو: نظر شما درباره تعرفه های وضع شده برای محصولات جالیزی، که توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد چیست؟ نورانی: به کشور های صادر کننده نگاه کنید که برای صادراتشان، مخصوصا در محصولات فساد پذیر و غیرنفتی چقدر جایزه و مشوق های متفاوتی در نظر می گیرند، که نتیجه آن توسعه تولید و صادرات آن کشورهاست.

در مقطعی که ما خود را صادر کننده می دانیم و می خواهیم که صادر کنیم، یک شبه در اتاق های دربسته تصمیماتی گرفته می شود؛ تعرفه وضع می شود؛ محدودیت و ممنوعیت برای صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مشتریان خارجی بازیچه صادرات / برنج، جو و گندم؛ مثلث خودکفایی

اعتماد مشتریان خارجی بازیچه صادرات / برنج، جو و گندم؛ مثلث خودکفایی