مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-11حوادث

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در استان یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف پیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در خصوص این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با کار اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله افیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیمی عملیاتی خودرو پژو حامل این محموله را در یکی از محورهای فرعی شهرستان تفت مشاهده و پس از تعقیب و گریز در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: در بازرسی از این خودرو بیش از 610 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 523 کیلو و 200 گرم حشیش، 53 کیلو و 850 گرم تریاک و 33 کیلو و 300 گرم شیشه کشف شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه این محموله افیونی از مرزهای شرقی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، گفت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.

مقام ارشد انتظامی استان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی که از جنوب کشور عازم شهر رشت بود خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی انجام شده 99 کیلو و500 گرم تریاک که داخل محموله خودرو جاساز شده بود را کشف و دو متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در استان یزد

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در استان یزد